Om gebruik te maken van deze diensten hebben wij uw toestemming nodig. Door op "Alles accepteren" te klikken gaat u akkoord met het gebruik van al deze diensten. U kunt ook toestemming geven voor specifieke diensten door de cookies in een categorie te accepteren en op te slaan.
Meer informatieNoodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Voorkeurscookies zorgen ervoor dat een website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van uw voorkeur of de regio waar u woont.
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
Reken af met uw account
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Wij doen met het Chilly- team ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Heeft u toch een klacht, wilt u dit dan zo snel mogelijk aan ons te melden? U kunt een e-mail sturen naar [email protected] . Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het bestelnummer en de aankoopdatum. Binnen 7 werkdagen ontvangt u antwoord over de afhandeling van uw klacht. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om uw klacht naar uw tevredenheid op te lossen.
Wanneer uw klacht niet wordt opgelost, kunt u uw klacht sturen naar de Geschillencommissie van de Thuiswinkel: www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)